loading...
پی سی گپ
ali بازدید : 145 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ

 

PGP Desktop Professionaشامل مجموعه ای از نرم افزارهای رمزگذاری برای محافظت از اطلاعات مهم در ایمیل ها، پیام های فوری و روی دیسک هیا رسانه های قابل حمل می باشد. همانطور که می دانید این اطلاعات همیشه در خطر کشف شدن می باشند. ایمیل ها و پیام های فوری ممکن است دچار مشکل شده یا به آدرس دیگری فرستاده شوند، لپ تاپ ها ممکن است به سادگی گم شوند و PC ها اغلب هدفی مناسب برای سرقت اطلاعات می باشند.

ali بازدید : 179 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ نرم افزار

اگر شما از آن دسته کاربرانی می باشید که در زمینه آهنگ سازی فعال هستید و همچنین از نرم افزارهای ساخت موسیقی در کامپیوتر استفاده می کنید در این مطلب با ما همراه باشید. امروزه هنر موسیقی نیز همانند دیگر هنرها و موضوعات دیگر، با کامپیوتر و دنیای الکترونیک و تکنولوژی دارای پیوند مستحکمی می باشد. نرم افزارهای مختلفی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ساخت آهنگ و کار در زمینه موسیقی می باشند. این نرم افزارها در سطوح مختلف کاربران را برای کار در این زمینه ها یاری می دهند. در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به صورت حرفه ای و با ابزارهای مختلف، متنوع و پیشرفته به شما در زمینه ساخت موسیقی کمک می کند.  
FL Studio FiNAL یکی از نام های معروف و نرم افزاری حرفه ای در زمینه آهنگ سازی می باشد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این نرم افزار بر روی چهار ابزار و آلت موسیقی مختلف در آهنگ سازی تکیه نموده است. این چهار آلت موسیقی عبارتند از گیتار آگوستیک ، گیتار الکترونیکی ، پیانو و جاز(درام) .

ali بازدید : 119 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

p30gap

Aviosoft Video Converter جامع ترین و قویترین نرم افزار مبدل ویدیویی و صوتی برای دستگاه های شرکت اپل، آی پاد، آی فون، سونی PSP، بلک بری، HTC و نوکیا تنها با یک کلیک است! دارا بودن ابزارهای ویرایشی از قبیل ادغام، برش و چسباندن زیرنویس ها به فیلم از قابلیت های ویرایشی این نرم افزار می باشد. همچنین می توانید صدا ها را از ویدیوها استخراج کرده و آن ها را به فرمت های محبوب MP2، MP3، AAC و AC3 تبدیل کنید. ساخت تصاویر اسلاید شو و دانلود ویدیو از یوتیوب و یاهو و . . .
ویژگی های نرم افزار Aviosoft Video Converter Professional 5.0.0.5 :
- تبدیل دیسک های دی وی دی و فرمت های RM, .RMVB, .AVI, .WMV, .ASF, .MPG, .MPEG, .MPE, M1V, MPV2, *.MP4, .DAT, .MOV, .VOB و ویدیو های HD به AVI, ASF, MOV, WMV, 3GP, MP4 و دستگاه های آی پاد، آی فون، سونی PSP، بلک بری، HTC، نوکیا و ... به آسانی.

ali بازدید : 141 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

p30gap

PC Tools File Recover نرم افزاری برای بازیابی اسناد متنی یا دیگر فایل هایی می باشد که به صورت تصادفی از روی سیستم ها حذف شده اند. این فایل ها ممکن است از داخل بخش Recycle Bin ویندوز پاک شده و یا بوسیله دیگر عملکردهای ویندوز مانند Shift+Delete حذف شده باشند. وقتی فایلی از بخش Recycle Bin پاک شده و یا زمانی که بدون انتقال به این بخش، حذف می شوند، ویندوز دیگر قادر به بازیابی آنها نیست، اما محتوای فایل های حذف شده تا زمانی که آن بخش از درایو توسط فایل های دیگر اشغال نشوند، همچنان به صورت نسبتا سالمی روی درایو باقی می مانند.

ali بازدید : 155 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

p30gap.ir

AKVIS ArtSuite نرم افزاری برای افزودن جلوه های مختلف بر روی عکس های شما می باشد. شما ممکن است به این نرم افزار در بسیاری از موارد نیاز داشته باشید مانند : زمانی که می خواهید یک کارت پستال برای دوستتان درست کنید ، هنگام ساختن آلبوم عکس های تعطیلات ، برای ساخت عکس بک گراند برای دسکتاپ و یا حتی زمانی که می خواهید در تصاویرتان تغییراتی ایجاد کنید " به خاطر علاقه تان به هنر".

این نرم افزار دارای یک سری افکت های اساسی و پایه می باشد که به شما اجازه می دهد تعداد بی نهایت افکت بر روی تصاویر خود قرار دهید.

این افکت ها بر اساس فریم ها و جلوه ها دسته بندی شده اند.

فریم ها :

اضافه کردن ظرافت و سبک های جدید با قرار دادن تصاویر شما در یک قاب کلاسیک که با تکه های چوب حکاکی شده تزئین گردیده و یا ایجاد تصاویر خنده دار با اضافه کردن برخی دیگر از افکت ها می تواند تصاویر متفاوتی برای شما ایجاد کند.

فریم هایی که در این نرم افزار تعبیه شده اند ، مناسب با تصاویر شما می باشند . شما کافیست رنگ قاب را انتخاب کنید و شکل خود ، سبک آن ، روشنایی و شدت تیزی لبه تصاویر را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

ali بازدید : 134 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ | مرجع دانلود رایگان

 

Internet Lock نرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است. 

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

ali بازدید : 154 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ

 برنامه ي Wandering IPs  v1.5.5 موقعيت IP مورد نظر خود را روي نقشه پيدا كنيد !
در این بخش به معرفی نرم افزاری می پردازیم که با استفاده از آن ها می تونیم موقعیت افراد با توجه به IP آن ها پیدا کنیم.پیدا کردن موقعیت از روی آی پی چیزییه که گاهی وقتا خیلی لازمه یک نمونش پیدا کردن موقعیت جغرافیای وبلاگ نویس ها یا افراد داخل چت هاست.
نرم افزار Wandering IPs این کار رو برای ما انجام میده فقط کافیه اینجا کلیک کنید و در بخش IP Adress آدرس آپی مورد نظر رو وارد کنید تا  برروی نقشه کشور ایالت و شهر وحتی isp اون رو براتون نشون بده.از امکانات جالب این وب نمایش موقعیت جغرافیایی افراد از روی IP اونها در گوگل مپ هستش.این سایت امکانات دیگه ای هم داره که بهتره خودتون بروید و ببینید

ali بازدید : 193 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/21417493883989835638.jpg

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از سایت   پی سی گپ دریافت کنید.

ali بازدید : 197 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/75645940285018050635.jpg

 

با استفاده از نرم افزار فوق العاده کاربردی ماشین حساب موبایل QCal Swype v2.0شما می توانید یک ماشین حساب بسیار قدرتمند در زمینه مهندسی را در گوشی خود داشته و از قابلیت بسیار جالب آن که همان Swype می باشد استفاده نمایید . این نرم افزار نوکیا برای گوشی های دارای سیستم عامل های سیمبین ۳ ، anna و Belle می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

ali بازدید : 205 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)


||دانلود در ادامه ی متن||

http://axgig.com/images/39210218317214903398.jpg

برنامه بازیابی تصاویر حذف شده RS Photo Recovery 3.1 Portable

RS Photo Recovery یک برنامه بسیار سریع و قدرتمند در زمینه بازیابی تصاویر حذف شده می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید تمامی تصاویر دیجتیال و خام را در درون هارد دیسک و یا در فلش مموری و دوربین های دیجیتالی بوده اند را به آسانی و تنها با چند کلیک و بدون آسیب دیدن بازیابی کنید. این برنامه از تمامی فرمت های رایج تصویری مانند JPG , PNG , BMP , GIF و تصاویر RAW که توسط دوربین های مختلفی نظیر Canon, Nikon, Olympus, Pentax, SONY cameras گرفته شده اند را پشتیبانی کرده و به سرعت بازیابی می کند. همچنین این برنامه قادر است تا در زمان بازیابی پیش نمایشی از فایلهای حذف شده را به شما نشان دهد و شما بتوانید بر اساس نیاز خود آنها را باز گردانید. در واقع این برنامه ساخته شده است تا تصاویر موجود بر روی هرگونه حافظه جانبی و مموری ها را برای شما بازیابی کند و حتی پارتیشن هایی را که تصاویر در آنها بوده است و حذف شده اند را بازیابی کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های NTFS , FAT و کارت های حافظه SD, SDHC, SDXC, Compact Flash, Memory Stick را دارد.

ali بازدید : 153 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)


||دانلود در دو سرور با لینک مستقیم در ادامه ی متن||


ALLConverter PROیک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل تمامی فرمت های رایج ویدیویی به یکدیگر

می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی و بدون داشتن دانش خاص در زمینه ویدیوها و فرمت ها می توانید هرگونه فایل ویدیویی را به یکدیگر تبدیل کنید بدون آنکه آسیبی به فایلها برسد و یا از کیفیت آنها کاسته شود. این برنامه قدرتمند قادر است تا فرمت های DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, VOB, DVD, ASF, SWF, mp3, VCD, SVCD, MKV, OGG, M1V, M2V, AAC, AC3, MP2, WAV, WMA را به یکدیگر تبدیل کند و یا آنها را برای اجرا در دیگر دستگاه های قابل پخش مانند iPhone, iPad, iPod, MP4, DVD, GPS, KIN One & Two, Apple TV, Zune, PSP, Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver PMP, Sandisk Sansa , mobile phones, MP4/MP3 players, PS3, Wii, Xbox360 و... بهینه سازی کند. همچنین این برنامه دارای یک Wizard می باشد که می تواند برای مبتدیان بسیار مفید واقع شود و مشکلات آنها را برطروف کند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به دانلود و تبدیل ویدیوهای آنلاین مانند ویدیوهایی که در سایت یوتیوب و گوگل هستند , سرعت بسیار بالای برنامه در زمان تبدیل و حفظ کیفیت اصلی ویدیوها , امکان تبدیل فرمت های 3GP, MP3, MP4, AVI, MPG, WMV, MPEG, FLV, HD, DVD, M2TS , امکان تنظیم بیت ریت صوتی و تصویری و... اشاره کرد.

ali بازدید : 225 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

||دانلود با لینک مستقیم در ادامه ی متن||


http://p30gap.persiangig.com/image/new_folder/28330-w520.jpg


فلشگت به طور خاص طراحی شده برای رسیدگی به دو نفر از بزرگترین مشکلات در هنگام دانلود فایل ها: سرعت و مدیریت فایل های دریافت شده. اگر تا کنون برای همیشه برای فایل های خود را منتظر دانلود از اتصال کند و آهسته است، و یا خاموش شده است در اواسط راه از طریق دانلود قطع - و یا فقط می توانید پیگیری کنید همیشه در حال رشد خود را نگه ندارید - فلشگت برای شما مناسب است. فلشگت پشتیبانی از HTTP، HTTPS، FTP،



BT، MMS، MMST، RTSP

FlashGet Details

Trend MediaDeveloper :
1.9.6Version :
Windows 95/98/ME/NT/2000/XP Platform :
4.4 MbFile Size :
Freeware License :
October 04, 2007 Date Added :
ali بازدید : 117 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

 

||دانلود با لینک مستقیم در ادمه ی متن||

خاموش كردن رايانه به صورت دستي كاري است كه تقريبا همه كاربران به صورت معمول آن را انجام مي دهند اما گاهي اوقات پيش مي آيد كه مي خواهيم به صورت زمان بندي شده و خودكار اين عمل صورت گيرد. براي مثال طوري سيستم تنظيم شود كه پس مدت زمان خاصي و يا عمل كردن به يك سري دستور العمل هاي از پيش تعيين شده خاموش گردد ؛ اين كار وقتي عملي مي شود كه يا نرم افزار مورد نظري كه برروي آن كاربر دستور العملي اعمال كرده اين قابليت را داشته باشد و يا اين كه از نرم افزاري استفاده كنيم كه بتوان با دادن زمان خاص به صورت خودكار سيستم را خاموش نمايد.
 PC Auto Shutdown يكي از همين نرم افزارهاي ساده است كه به سادگي مي توان با استفاده از آن مي توان انواع زمان بندي ها را براي خاموش شدن سيستم تعيين كرد. زمان بندي ها همگي قابل تنظيم بوده و به وسيله آن ها مي توان براي نمونه سيستم را طوري تنظيم كرد كه در ساعت مشخصي از روز در طول مدت زمان تعيين شده خاموش گردد. در مدت زمان خاموش شدن سيستم مي توان دستوراتي از قبيل پاك كردن محتويات سطل زباله ، حذف فايل هاي توليد شده حاصل از وبگردي و مواردي از اين قبيل را به نرم افزار داد تا به صورت خودكار به آن ها عمل كند. نرم افزار GoldSolution PC Auto Shutdown كه شايد به نظر ساده باشد اما گاهي آنقدر احتياج مي شود كه تنها همان لحظه مي توان به ارزش داشتن آن پي برد.

قابليت های كليدی   PC Auto Shutdown:
- امكان خاموش كردن ، ريست ، لاگ آف و ... در نرم افزار
- زمان بندي عملكرد نرم افزار براي زمان مشخص
- انجام كارها در مدت زمان مشخص و به صورت تكراري
- قابليت دادن دستور قبل خاموش كردن سيستم نظير پاك كردن سطل زباله سيستم
- قابليت دادن پسورد به نرم افزار
- امكان دادن هشدار در زمان خاموش شدن سيستم
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

ali بازدید : 166 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



||دانلود با لینک مستقیم همراه کرک در ادامه ی متن ||


دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86x64 Integrated May 2012

*** جدیدترین نسخه منتشر شده 100% سالم و تست شده ***


در این مطلب جدیدترین نسخه از ویندوز 7 جهت دانلود برای کاربران عزیز پی سی دی با لینک مستقیم قرار می گیرد.

نسخه ویندوز7 Ultimate می باشد و دارای دو ورژن 32 و 64 بیتی می باشد. همچنین نسخه فعلی تا تاریخ 14 می 2012 بروز شده است و نیاز به هیچگونه آپدیت پس از نصب نمی باشد.
این ویندوز به صورت اورژینال بوده و هیچ قسمت آن دستکاری نشده است.

اطلاعات Hash فایل ISO:

CRC32: EC87FDEE
MD5: 82B4780746C5813FE8F350E9CA35D3C2
SHA-1: 1A11910555E70A6691A00C5A8CEC35786B8EED8F

ali بازدید : 124 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://rozup.ir/up/p30gap/Pictures/AVG_PC_Tuneup.jpg

 

فکر می کنم این مطلب هم کمی تعجب برانگیز باشد چرا که ما بیشتر AVG را به عنوان یک شرکت تولید کننده نرم افزارهای امنیتی شناخته بودیم اما حالا قرار است که AVG با نرم افزار به نام AVG PC Tuneup کاربران را در امر بهینه سازی برای بدست آوردن بالاترین کارآیی یاری دهد. نرم افزاری بسیار کامل و کارآمد که با استفاده از امکانات گوناگون تمامی عزم خود را جزم می کند تا کاربر بالاترین کارآیی را احساس کند.

Internet Connection : یکی از مهم ترین و جالب ترین امکانات این نرم افزار بهینه سازی کانکشن هایی است که وظیفه ارتباط با دنیای مجازی اینترنت را فراهم کرده اند. این بهینه سازی سبب خواهد شد تا کاربران بالاترین سرعت را تجربه کنند.
File recovery : همانطور که از نامش هم پیداست امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته را برعهده دارد. فایل هایی که به هر دلیلی پاک شده اند و یا به دلیل وجود فایل های مخرب با مشکلاتی رو به رو شده اند با استفاده از این قابلیت امکان بازیابی آن ها وجود خواهد داشت.
File shredder and disk wiper : نوع جدیدی از امکانات کار با فایل ها که در این نرم افزار به چشم می خورد.
Track eraser : نام بخشی دیگر از قابلیت های نرم افزار AVG PC Tuneup است که قرار است با این امکان کاربران اطلاعات شخصی خود را با امنیتی بیشتری استفاده کنند ؛ یعنی تمامی آنچه از اطلاعات شخصی از کاربران در سیستم باقی مانده است با استفاده از این امکان به صورت کامل حذف خواهند شد.
Disk and registry cleaner : این قابلیت هم که کاربران با آن آشنایی کافی دارند و قبلا هم در نرم افزارهای بهینه سازی بسیار از آن ها تعریف شده است. پاکسازی رجیستری و هارددیسک بخش هایی هستند که به سرعت دادن به سیستم نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.
Disc defragmentation : و بالاخره قابلیت یکپارچه سازی که شاید اصلی ترین بخش از امکانات تمامی نرم افزارهای بهینه ساز باشد.
نسخه جدید این نرم افزار به تازگی ارائه شده است پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و با نرم افزارهای مشابه مقایسه کنید تا به قابلیت های بسیار کامل این نرم افزار پی ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVG PC Tuneup:
- بهینه سازی اینترنت و کانکشن ها
- بازیابی فایل های حذف شده
- ایمن سازی فایل های شخصی و ردپاهای موجود در سیتسم
- پاکسازی هارددیسک
- پاکسازی رجیستری
- یکپارچه سازی هارد دیسک
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- حجم بسیار مناسب و سرعت بالای نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ali بازدید : 477 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود Crazy Taxi 3 - بازی تاکسی دیوانه 3


در  Crazy Taxi شما در نقش راننده یک تاکسی مسافران را در سطح شهر جا به جا می کنید و باید سعی کنید تا از نزدیک ترین مسیر ممکن، بیشترین سرعت و با استفاده از تکنیک های رانندگی مختلف این کار را بهترین نحو انجام دهید. هر چه مسافران بیشتری را به مقصد رسانده و پول بیشتری دریافت کنید، اجازه خواهید داشت بیشتر در شهر رانندگی کنید. راننده تاکسی از پیاده روها، خطوط عابر پیاده، چراغ های راهنما و ترافیک های متعدد عبور می کند و قوانین را زیرپا می گذارد. برای این بازی  ماشین ها و رانندگان متفاوتی طراحی شده است که هر کدام شیوه مخصوص به خود را در رانندگی دارا می باشند.

ویژگی های  Crazy Taxi:
- رانندگان و ماشین های متفاوت
- دارای دوره آموزشی برای بازیکن
- جلوهای زیبای صوتی و ی
- بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده
- بالا بردن خلاقیت و هوش افراد
- حالت مسابقه ای و تفریحی، پرهیجان بودن بازی

- و ...
ali بازدید : 142 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
http://axgig.com/images/07714649609562956249.jpg

توسط نرم افزار IsoBuster قادر خواهید بود انواع فایل ها از قبیل پرونده ها، عکس ها، فیلم ها  را از سی دی ها و دی وی دی های خش خورده بازیابی کنید. این برنامه از تمامی فرمت های سی دی و دی وی دی همچنین از تمامی فایل سیستم ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر به نمایش تمامی ترک های رایت شده می باشد و ترک هایی که به هر دلیل مخفی شده است و توسط ویندوز قابل دسترسی نمی باشد را می توانید به راحتی ببینید و محتویات آن را استخراج کنید.
کار اصلی این برنامه بازیابی اطلاعات هست ولی برای کپی کردن سی دی های قفل دار هم می توانید از آن بهره بگیرید، به عنوان مثال این نرم افزار قدرتمند، قادر به کپی کردن انواع قفل های کاراکتری و حجمی می باشد. همچنین محتوای سی دی هایی که کاملاً مخفی شده ند را می توانید مشاهده و کپی کنید.

قابلیت های كلیدی نرم افزار IsoBuster:
- قابلیت خواندن و استخراج انواع image از CD و DVD و TRACK ها
- قابلیت اسکن کردن فایل ها و فولدرهای UDF از دست رفته
- اسکن فایل ها با تکیه بر نشانه خاص آن ها
- اسکن فایل های ازدست رفته با استاندارد ISO9660/joliet
- اسکن انواع فایل های IFO/BUD /VOB سیستمی بر روی دی وی دی های صوتی و تصویری
- قابلیت خواندن و استخراج کردن داده از Session های باز
- پیدا کردن فایل های از دست رفته طی عملیات Drag- drop
- قابلیت پشتیبانی فایل های udf1/02 و udf 1/5 و udf 2/5 و udf 2/5 و ...
- پشتیبانی از CD و DVD های Mount Rainer
- یافتن خودکار فایل هایی که در اثر عملیات حذف فولدر باقی مانده اند
- پشتیبانی از فرمت CD هایی که در درایوهای بسیار قدیمی مونتاژ شده اند که هنوز بسته های فرمت ثابت جدید را نمی شناسند
- قابلیت خواندن فایل های HSF و HSFT که از فایل های سیستم عامل MAC می باشند
- پوشش فوق العاده فایل های سیستم و وجود روش های متعدد جهت استفاده از همه آن ها
- خواندن اطلاعات و محتویات فایل های سیستم
- قابلیت اسکن سطح رویی CD و DVD جهت شناسایی خطاهای فیزیکی
- بازرسی سکتور، بررسی کردن محتویات آن در ویرایشگر IsoBuster و امکان پرینت گرفتن از آن
- قابلیت ایجاد فایل های image و bin و iso  و ibq و cue
- قابلیت بخش فایل Audio از طریق خروجی آنالوگ
- پشتیبانی از 42 زبان از جمله زبان فارسی
- پشتیبانی از دیسک های DVD-VFR و قابلیت شناسایی خودکار فایل های VOB /BUP / 1FO
- شناسایی و تشخیص خودکار فایل های 2 مگابایتی و فایل های image متوقف شده
- قابلیت باز و بسته کردن فایل های اجرایی
- به خاطر سپاری سایز آخرین فایل های مشاهده شده
- نمایش پیشرفته زمان و تاریخ در منوی فهرست و قابلیت تنظیم توسط کاربر
- و ...


ali بازدید : 136 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)
دانلود در ادامه ی متن

IconCool Studio Pro
 نام نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه طراحی و ویرایش آیكون می باشد. این نرم افزار قدرتمند ساخت شركت معروف Newera Software Technology  میباشد كه این شركت توانسته است با معرفی برنامه ساخت آیكون  توانسته است چشم بسیاری از طراحان و متخصصان كامپیوتر و نرم افزار را به سوی خود خیره كند،این نرم افزار با پشتیبانی كامل از ساخت و ویرایش آیكونهای 32 بیتی و 64 بیتی به یكی از محبوب ترین نرم افزار های ساخت آیكون در بین كاربران تبدیل شود. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار ساده و در عین حال حرفه ای به خلق و یرایش فرمتهای تصویری و تبدیل مستقیم تصاویر خود به آیكون با كمترین تجربه در این زمینه بپردازید. یكی از قابلیتهای مهم این نرم افزار بكار گیری افكتهای مختلف و همچنین فیلتر گذاری های متنوع بر روی تصاویر برشمرد كه علاوه بر ساده تر كردن كار طراحی آیكون شما میتوانید تصاویر منحصر به فردی ایجاد كنید و آن را به عنوان آیكون مورد علاقه خود تبدیل كنید و شما متوانید آن را به جای آیكونهای تكراری ویندوز خود قرار دهید و به محیط كاربری ویندزو خود شادابی و جلوه خاصی بدهید. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیرPNG،BMP،JPG،GIF،PSD،TIF  می تواند گزینه ایده آل برای طراحان آیکون باشد .

 
قابلیت های کلیدی نرم افزار IconCool Studio Pro :
- محیطی زیبا و گرافیکی با ابزار های مختلف
- پشتیبانی كامل از آیکون ها ویندوز ویستا و ویندوز 7
- ساخت آیکون های حرفه ای در کمترین زمان ممکن
- پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس GIF ، JPG ، PNG
- قابلیت افكت گذاری بر روی تصاویر
- پشتیبانی از 25 فرمت گوناگون تصویری برای ورود به محیط نرم افزار و ویرایش و تبدیل
- دارای بیش از 50 فیلتر مختلف تصویر برای ایجاد تغییر و زیبایی در تصاویر
- دارای افکت ها و استایل بسیار مختلف برای زیباسازی و تغییرات در آیکون
- پشتیبانی از فایل های GIF و استفاده از فریم های آن
- ایجاد تغییر در آیکون های ویندوز و تعویض ایکون های بخش های مختلف
- ایجاد و ویرایش آیکنها برای ویندوز در عمق رنگ 32 بیتی با کانال آلفای 8 بیت
- پشتیبانی از فرمت PSD نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop
- قابلیت ذخیره ی نهایی به 12 فرمت تصویری مختلف
- پشتیبانی کامل از Drag & Drop در تمام قسمت های نرم افزار
- پشتیبانی از همه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ali بازدید : 123 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود در ادامه ی متن

نرم افزار Arclab Watermark Studio به منظور ویرایش و قرار دادن تصویر خاص، لوگو (آرم)، واتر مارک و ... بروی عکس های شما طراحی شده است تا شما بتوانید از راه مارک گذاری (امضا زدن) تصاویر، تا حدودی از توزیع غیر مجاز آن ها وسط افراد دیگر محافظت کنید. البته برای قرار دادن Watermark می توان از دیگر نرم افزار های ویرایش عکس مانند فتوشاپ نیز استفاده نمود اما استفاده از نرم افزاری مانند Arclab Watermark Studi که مخصوصاً برای این کار ارائه شده است، می تواند راهی ساده و آسان تر برای افزودن آرم یا نماد خاص با اندازه، visible و (شفافیت) transparent دلخواه به یک یا گروهی از عکس ها باشد. این نرم افزار از فرمت های تصویری مختلف و رایج پشتیبانی می کند و علاوه بر این کار ذخیره سازی را هم با فرمت و کیفیت دلخواه کاربر امکان پذیر می سازد. همچنین می توان از Arclab Watermark Studio برای انجام اموری مانند ایجاد thumbnails از تصاویر، تغییر سایز و تبدیل فرمت تصاویر استفاده نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arclab Watermark Studio:
- حفاضت از عکس ها با قرار دادن انواع لوگو برروی آن ها
- ایجاد نوعی تبلیغ و بازاریابی حرفه ای
- پشتیبانی از فرمت های JPEG, PNG, GIF, TIFF, BMP و تصاویر PSD
- تبدیل فرمت تصاویر به فرمت های رایج
- تغییر سایز و ایجاد thumbnails از تصاویر
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- افزودن متن به تصویر
- قرار دادن آرم بر روی گروهی از تصاویر
- پشتیبانی از فونت های مختلف و موجود برروی سیستم
- وجود افکت های مختلف برای زیباتر جلوه دادن Watermark ها
- و ...
ali بازدید : 126 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)
اجرای بازی یا فایل جاوا بوسیله ی کامپیوتر


توسط این نرم افزار کامپیوتر شما به راحتی میتوانید فایلهای با پسوند .JAR را در کامپیوتر خود اجرا نمایید.

پس از اجرای این نرم افزار کامپیوتر برای موبایل شما با یک گوشی موبایل روی مانیتورخود مواجه میشوید که اندازه صفحهء آن ۱۷۶x۲۲۰ است.

تنها مشکل این نرم افزار کامپیوتر اجرا نکردن بازیهای سه بدی جاوا است که ممکن است گاهی ایجاد مشکل کند.این نرم افزار نیازی به رجیستر  ندارد و به صورت دایمی کار خاهد کرد.

 

ali بازدید : 121 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار در ادامه ی متن


سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. آخرین نسخه از نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از سایت فارس موبایل دریافت نمایید.

ali بازدید : 113 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اسکایپ Skype.v5.8.0.156 در ادامه ی متن

- امكان اضافه نمودن كاربران جدید به لیست دوستان  و قابلیت طبقه بندی نمودن آن ها
- امكان برقراری تماس صوتی و تصویری با دیگر دوستان خود  در نقاط مختلف جهان
- دارای قابلیت Video Calls جهت مشاهده مستقیم مخاطب از طریق Webcam
- امكان جستجو و كشف دیگر مشتركین Skype در دنیا  و  برقراری تماس با آنها
- امكان تعیین تصویر دلخواه برای اشتراك خود و نمایش آن به مخاطبین
- داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
- کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
 سازگاری كامل با ویندوز های 2000 , XP , ویندوز ویستا و 7
- امكان ایجاد كنفرانس های صوتی با دیگر مردم دنیا
- قابلیت ارسال SMS به دیگر دوستان خود
- کم هزینه بودن این گونه مکالمات
ali بازدید : 113 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

کاربرانی که به صورت معمول هم با اینترنت سروکار دارند معمولا حداقل یک پست الکترونیکی شخصی برای خود ساخته اند تا برای ارتباطات راحت تر از آن بهره بگیرند. سرویس جیمیل که چند سالی است ارائه شده توانسته در همین مدت هم جز محبوب ترین سرویس های پست الکترونیکی باشد ؛ چک کردن پست الکترونیکی کار فوق العاده ساده ای اما زمانی که پست الکترونیکی زیاد درگیر می شود و دائما ایمیل های جدید ارسال و دریافت می گردد کار کمی دشوار می شود و نمی توان در لحظه دریافت ایمیل را چک کرد. Gmail Notifier Pro یک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عین حال بسیار کارآمد است که به واسطه آن کار می تواند با تعریف اکانت خود که در سرویس جیمیل ساخته است با فاصله های 1 دقیقه ای ایمیل خود را چک کند. به این ترتیب کمترین زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ایمیل جدیدی دریافت کرده است.
نکته بسیار حیاتی در مورد این ابزار سازگاری با دیگر امکاناتی است که گوگل ارائه می دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از دیگر اکانت هایی هستند که می توان با تعریف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پیام های جدید را دریافت کرد. نکته مهم دیگر هم امکان تعریف چند اکانت همزمان است ؛ یعنی می توان برای مثال دو ایمیل متفاوت تعریف کرد که در صورت دریافت خبر جدید به صورت جداگانه نمایش داده خواهند شد. کار کردن با این ابزار بسیار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زمانی که ایمیلی دریافت می شود در Taskbar منویی ظاهر می شود که بخشی از ایمیل و سرتیتر آن را نشان خواهد داد. تمامی تنظیمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن برای ایمیل های جدید ، کانکشن ، زمان بندی عملکردها ، هماهنگی با مرورگرها و گزینه های دیگر با اختیار کاربر ویرایش و ذخیره می شوند.

ali بازدید : 121 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه نرم افزار های جاوا در ادامه ی متن
در این پست قصد داریم مجموعه ایی کامل از نرم افزار های موبایل را در اختیار شما کاربران سایت پی سی گپ قرار دهیم این مجموعه شامل ۸۰ نرم افزار مفید و کاربردی  با فرمت جاوا بوده که بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب هستند.
درباره ما
Profile Pic
پی سی گپ,دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتر,دانلود رایگان,سایت دانلود رایگان,دانلود کارتون,دانلود فیلم,دانلود انمیشن,دانلود کارتون قدیمی,دانلود کارتون جدید,کد قالب حرفه ای,قالب حرفه ای,دانلود نرم افزار کامپیوتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام هستید
    همین حالا اقدام به عضویت کنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 428
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,084
  • بازدید ماه : 965
  • بازدید سال : 22,671
  • بازدید کلی : 134,558
  • ارتباط با مدیر سایت


    درباره ی پی سی گپ

    http://www.axgig.com/images/59764326669227816830.jpg

    پی سی گپ,دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتر,دانلود رایگان,سایت دانلود رایگان,دانلود کارتون,دانلود فیلم,دانلود انمیشن,دانلود کارتون قدیمی,دانلود کارتون جدید,کد قالب حرفه ای,قالب حرفه ای,دانلود نرم افزار کامپیوتر


    نرم افزار های کاربردی