loading...
پی سی گپ
ali بازدید : 179 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ

اطاعات کامل:IMDB
ژانر: کمدی , خانوداگی
فرمت : MKV
نمونه کیفیت: دارد
حجم: ۷۰۰ مگابایت
محصول: امریکا
زبان: دوبله فارسی

خلاصه داستان: «رمی» موشی شهرستانی عاشق آشپزی است و الگوی او «گوستو»، سرآشپز یکی از معروف ترین رستوران های پاریس.روزی «رمی» از مرگ «گوستو» باخبر می شود و اتفاقی به پاریس می رسد. پس از چندی نیز در رستوران «گوستو» – که حالا رونق خود را از دست داده، مخفیانه مشغول به کار آشپزی می شود…

 

ali بازدید : 144 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ

 

PGP Desktop Professionaشامل مجموعه ای از نرم افزارهای رمزگذاری برای محافظت از اطلاعات مهم در ایمیل ها، پیام های فوری و روی دیسک هیا رسانه های قابل حمل می باشد. همانطور که می دانید این اطلاعات همیشه در خطر کشف شدن می باشند. ایمیل ها و پیام های فوری ممکن است دچار مشکل شده یا به آدرس دیگری فرستاده شوند، لپ تاپ ها ممکن است به سادگی گم شوند و PC ها اغلب هدفی مناسب برای سرقت اطلاعات می باشند.

ali بازدید : 178 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ نرم افزار

اگر شما از آن دسته کاربرانی می باشید که در زمینه آهنگ سازی فعال هستید و همچنین از نرم افزارهای ساخت موسیقی در کامپیوتر استفاده می کنید در این مطلب با ما همراه باشید. امروزه هنر موسیقی نیز همانند دیگر هنرها و موضوعات دیگر، با کامپیوتر و دنیای الکترونیک و تکنولوژی دارای پیوند مستحکمی می باشد. نرم افزارهای مختلفی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ساخت آهنگ و کار در زمینه موسیقی می باشند. این نرم افزارها در سطوح مختلف کاربران را برای کار در این زمینه ها یاری می دهند. در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به صورت حرفه ای و با ابزارهای مختلف، متنوع و پیشرفته به شما در زمینه ساخت موسیقی کمک می کند.  
FL Studio FiNAL یکی از نام های معروف و نرم افزاری حرفه ای در زمینه آهنگ سازی می باشد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این نرم افزار بر روی چهار ابزار و آلت موسیقی مختلف در آهنگ سازی تکیه نموده است. این چهار آلت موسیقی عبارتند از گیتار آگوستیک ، گیتار الکترونیکی ، پیانو و جاز(درام) .

ali بازدید : 119 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

p30gap

Aviosoft Video Converter جامع ترین و قویترین نرم افزار مبدل ویدیویی و صوتی برای دستگاه های شرکت اپل، آی پاد، آی فون، سونی PSP، بلک بری، HTC و نوکیا تنها با یک کلیک است! دارا بودن ابزارهای ویرایشی از قبیل ادغام، برش و چسباندن زیرنویس ها به فیلم از قابلیت های ویرایشی این نرم افزار می باشد. همچنین می توانید صدا ها را از ویدیوها استخراج کرده و آن ها را به فرمت های محبوب MP2، MP3، AAC و AC3 تبدیل کنید. ساخت تصاویر اسلاید شو و دانلود ویدیو از یوتیوب و یاهو و . . .
ویژگی های نرم افزار Aviosoft Video Converter Professional 5.0.0.5 :
- تبدیل دیسک های دی وی دی و فرمت های RM, .RMVB, .AVI, .WMV, .ASF, .MPG, .MPEG, .MPE, M1V, MPV2, *.MP4, .DAT, .MOV, .VOB و ویدیو های HD به AVI, ASF, MOV, WMV, 3GP, MP4 و دستگاه های آی پاد، آی فون، سونی PSP، بلک بری، HTC، نوکیا و ... به آسانی.

ali بازدید : 141 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

p30gap

PC Tools File Recover نرم افزاری برای بازیابی اسناد متنی یا دیگر فایل هایی می باشد که به صورت تصادفی از روی سیستم ها حذف شده اند. این فایل ها ممکن است از داخل بخش Recycle Bin ویندوز پاک شده و یا بوسیله دیگر عملکردهای ویندوز مانند Shift+Delete حذف شده باشند. وقتی فایلی از بخش Recycle Bin پاک شده و یا زمانی که بدون انتقال به این بخش، حذف می شوند، ویندوز دیگر قادر به بازیابی آنها نیست، اما محتوای فایل های حذف شده تا زمانی که آن بخش از درایو توسط فایل های دیگر اشغال نشوند، همچنان به صورت نسبتا سالمی روی درایو باقی می مانند.

تعداد صفحات : 28

درباره ما
Profile Pic
پی سی گپ,دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتر,دانلود رایگان,سایت دانلود رایگان,دانلود کارتون,دانلود فیلم,دانلود انمیشن,دانلود کارتون قدیمی,دانلود کارتون جدید,کد قالب حرفه ای,قالب حرفه ای,دانلود نرم افزار کامپیوتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام هستید
    همین حالا اقدام به عضویت کنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 912
  • بازدید ماه : 793
  • بازدید سال : 22,499
  • بازدید کلی : 134,386
  • ارتباط با مدیر سایت


    درباره ی پی سی گپ

    http://www.axgig.com/images/59764326669227816830.jpg

    پی سی گپ,دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتر,دانلود رایگان,سایت دانلود رایگان,دانلود کارتون,دانلود فیلم,دانلود انمیشن,دانلود کارتون قدیمی,دانلود کارتون جدید,کد قالب حرفه ای,قالب حرفه ای,دانلود نرم افزار کامپیوتر


    نرم افزار های کاربردی