loading...
پی سی گپ
ali بازدید : 155 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

p30gap.ir

AKVIS ArtSuite نرم افزاری برای افزودن جلوه های مختلف بر روی عکس های شما می باشد. شما ممکن است به این نرم افزار در بسیاری از موارد نیاز داشته باشید مانند : زمانی که می خواهید یک کارت پستال برای دوستتان درست کنید ، هنگام ساختن آلبوم عکس های تعطیلات ، برای ساخت عکس بک گراند برای دسکتاپ و یا حتی زمانی که می خواهید در تصاویرتان تغییراتی ایجاد کنید " به خاطر علاقه تان به هنر".

این نرم افزار دارای یک سری افکت های اساسی و پایه می باشد که به شما اجازه می دهد تعداد بی نهایت افکت بر روی تصاویر خود قرار دهید.

این افکت ها بر اساس فریم ها و جلوه ها دسته بندی شده اند.

فریم ها :

اضافه کردن ظرافت و سبک های جدید با قرار دادن تصاویر شما در یک قاب کلاسیک که با تکه های چوب حکاکی شده تزئین گردیده و یا ایجاد تصاویر خنده دار با اضافه کردن برخی دیگر از افکت ها می تواند تصاویر متفاوتی برای شما ایجاد کند.

فریم هایی که در این نرم افزار تعبیه شده اند ، مناسب با تصاویر شما می باشند . شما کافیست رنگ قاب را انتخاب کنید و شکل خود ، سبک آن ، روشنایی و شدت تیزی لبه تصاویر را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

ali بازدید : 141 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ

زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. کلمات کلیدی سئو توضیحات سئو توضیح سئو علم سئو تگ‌های سئو

ali بازدید : 133 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ | مرجع دانلود رایگان

 

Internet Lock نرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است. 

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

ali بازدید : 146 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ |مرجع دانلود

بازی Eon the dragon3 ورژن سوم این بازی زیبا است.شما در این بازی در نقش دوست هستید که آنها اژدها هستند.
این دو دوست یکی قابلیت پرواز دارد و لی دیگری خیر شما از این دو دوست باید در مراحل مختلف با توجه به نیاز استفاده کنید.
این بازی از گرافیک مناسبی بر خوردار است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

ali بازدید : 136 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 پی سی گپ

 

در این شماره به بررسی نمایشگاه E3 2012 پرداخته شده است. در ابتدا گزارشی کامل از کنفرانس ها خواهید خواند، سپس به بررسی ۷۰ بازی برتر نمایش داده شده در نمایشگاه امسال پرداخته شده است. این بررسی به صورت پیش نمایش های کوچک تنظیم شده و به جرات می توان گفت چنین پوششی را در هیچ مجله ی فارسی زبان شاهد نبوده ایم و جا داره از تیم تحریریه ی هنر بازی تشکر کنم که تا همین روز آخر نیز مشغول جمع آوری مطالب بودند تا این شماره چیزی کم نداشته باشد.

 

ali بازدید : 154 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

پی سی گپ

 برنامه ي Wandering IPs  v1.5.5 موقعيت IP مورد نظر خود را روي نقشه پيدا كنيد !
در این بخش به معرفی نرم افزاری می پردازیم که با استفاده از آن ها می تونیم موقعیت افراد با توجه به IP آن ها پیدا کنیم.پیدا کردن موقعیت از روی آی پی چیزییه که گاهی وقتا خیلی لازمه یک نمونش پیدا کردن موقعیت جغرافیای وبلاگ نویس ها یا افراد داخل چت هاست.
نرم افزار Wandering IPs این کار رو برای ما انجام میده فقط کافیه اینجا کلیک کنید و در بخش IP Adress آدرس آپی مورد نظر رو وارد کنید تا  برروی نقشه کشور ایالت و شهر وحتی isp اون رو براتون نشون بده.از امکانات جالب این وب نمایش موقعیت جغرافیایی افراد از روی IP اونها در گوگل مپ هستش.این سایت امکانات دیگه ای هم داره که بهتره خودتون بروید و ببینید

تعداد صفحات : 28

درباره ما
Profile Pic
پی سی گپ,دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتر,دانلود رایگان,سایت دانلود رایگان,دانلود کارتون,دانلود فیلم,دانلود انمیشن,دانلود کارتون قدیمی,دانلود کارتون جدید,کد قالب حرفه ای,قالب حرفه ای,دانلود نرم افزار کامپیوتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام هستید
    همین حالا اقدام به عضویت کنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 979
  • بازدید ماه : 860
  • بازدید سال : 22,566
  • بازدید کلی : 134,453
  • ارتباط با مدیر سایت


    درباره ی پی سی گپ

    http://www.axgig.com/images/59764326669227816830.jpg

    پی سی گپ,دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتر,دانلود رایگان,سایت دانلود رایگان,دانلود کارتون,دانلود فیلم,دانلود انمیشن,دانلود کارتون قدیمی,دانلود کارتون جدید,کد قالب حرفه ای,قالب حرفه ای,دانلود نرم افزار کامپیوتر


    نرم افزار های کاربردی